Sunday, April 20, 2008

kidnap my heart.


& it was the first, with you ♥

written with a pen
sealed with a kiss
shown by a song
proven by the heart ♥


shall be on hiatus for now, i supposed. heys, mid-year examinations are just next week. wait, scratch that. it's this friday. boo. study study study sooooooooooooon. alright, i'm out. & i'm in love with this song, woo. ok, bye.

today's the 20th.
approximately 182 days to O levels
exactly 5 more days to MYE
approximately 1 month 6days to MT O level paper

i'm going to die soon. i want to back out from D&T, literally. bye.

[edit] Você ainda são os mesmos. Sempre quando eu estou no meu pior que você acabou de evitar me como se você não conhecer-me. No entanto, quando eu estou de volta-se sendo que kick ass menina, que chegou para mim e vamos bitch. Se não, você não estar lá para me preocupar. Você disse, "ohh ir com a corrente". Assim eu vou dizer-lhe uma coisa. Às vezes indo com o seguimento significa hipocrisia. Preferiria estar com quem tem mais amigos, em vez de quem tem nenhum. Você tem medo de perder a face. Enfrentá-lo, eu sou apenas um bom amigo quando eu estou feliz que menina. Quando estou na pior das hipóteses, você agir como se você não conhecer-me. Em primeiro lugar, quem sou eu realmente para você.

when things fail, i'm left to pick them up on my own. have you ever thought for a second... even for one split second? think about it. [/edit]

by the way, this has NOTHING to do with my friend