Friday, June 13, 2008

friday, the 13th, so?

friday. the 13th. no offense, big deal.
----------------------------------------
[instead of having a proper meal on the table, i went scribbling questions. & one of them was, why]

i feel like typing about what i'm feeling now. however, i rather not. for now, it's best i stay dormant. God knows what might happen next. sigh. one moment i'm feeling ok, the next, i'm not & this keeps repeating till i don't know when.

Als vertrouwen een rol speelt, moet u weten dat ik wil verminderen. Maar het lijkt erop dat het is gewoon zoals het is. i vertrouwde u te verminderen. U heeft mijn vertrouwen maar niets gebeuren. zoals ik al zei, denken als je in mijn schoenen en ik heb wat u heeft gedaan. je vindt het moeilijk om vertrouwen in mij als hoe je vertrouwde me op het eerste. dat komt omdat je het ziet herhaaldelijk gebeurt en geen vermindering. u bent veel dichter bij haar dan bent u bij mij. zoals ik al zei, is ze net als de vriendin en ik ben de vriend. weet u hoeveel het maakt me triest te zien dat. overal, het is haar haar haar. Ik wil niet zeggen dat het wel altijd me me me. Maar zij is uw god-zus. vraagt zij u 's nachts, je berichten. Maar mij? willen bericht dat u ook mij wel twee keer bedenken als het ok op bericht van alledag. & Heb je zelfs geen bericht me. i gemist al die tijd in het verleden. Ik heb alle vertrouwen had ik aan u omdat ik weet, zal dit werk. Maar nu, ik ben nog steeds van al mijn vertrouwen i hebben, maar u lijkt niet te zien. U ziet het als al ben ik het niet vertrouwen. ze nog steeds houdt van je, ik heb net hebben dat gevoel. & U lijkt te zijn bijna overal met haar. ik mis je. * huilt *

& I haar vertrouwen te stoppen is als deze. dat is waarom ik ga niet naar explosieven bij haar dan ook. na deze chat, ik hoop dat ze stopt. zucht.